مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-02اقتصادي

40 کیلومتر از مسیر رودخانه تلار دیوارسازی شد


علی حبیب زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این دیوارسازی با مصالح سنگین شن و ماسه داخل رودخانه تلار در مکان هایی که نیاز داشت انجام شده است .

وی با اعلام اینکه 25 کیلومتر از ساماندهی رودخانه تلار انجام شده است، گفت : برای دیوارسازی و ساماندهی رودخانه تلار حدود هفت میلیارد تومان هزینه شد که این هزینه با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است .

مدیریت منابع آب شهرستان های قائمشهر ، سوادکوه شمالی و سوادکوه با بیان اینکه حدود 500 متر از رودخانه تلار دیواره بتنی با سنگ ملات انجام شده است ، افزود : این میزان دیواره با صرف حدود 2 میلیارد تومان از بخش دولتی هزینه شده است .

حبیب زاده اوج کارهای دیوارسازی ، ساماندهی رودخانه تلار را در شهر زیراب از شهرستان سوادکوه اعلام کرد و گفت : به دلیل سیلاب 12 فروردین ماه در شهر زیراب از شهرستان سوادکوه و وجود سکونتگاه ها در نزدیکی رودخانه تلار ، بیشترین حجم دیوارسازی در این شهرصورت گرفت تا از خسارت احتمالی همچون سیلاب در آینده جلوگیری شود .

وی در خصوص از بین رفتن 80 متر از دیواره رودخانه تلار در منطقه کفشگرکلا قائمشهر طی چهارشنبه گذشته ( هفتم اسفندماه ) ، گفت : سیلی که اواخر سال گذشته و اوایل امسال شاهد بوده ایم باعث ضعیف شدن بند مصالح دیواره رودخانه تلار در این منطقه شد و همچنین حجم بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کیلومتر از مسیر رودخانه تلار دیوارسازی شد

40 کیلومتر از مسیر رودخانه تلار دیوارسازی شد