مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-02حوادث

شهرداری زاهدان پای کار مقابله با ویروس کرونا


محمد امیر براهویی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح 2 هفته و به طور شبانه روزی در مکان های پرتردد شهر زاهدان انجام می شود.

وی ادامه داد: 15 تیم با تجهیزات کامل و مختلف از ماشین آلات آتش نشانی، تانکرهای آب پاش و نیروهای انفرادی پیاده با کوله سم پاش کار ضدعفونی شهر زاهدان را انجام می دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان به مانور آمادگی و پیشگیری از ویروس کرونا توسط این سازمان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف آمادگی نیروهای خدماتی شهرداری در مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضد عفونی کردن سطح شهر و حفظ سلامت شهروندان در محل پارک شادی این شهر انجام شد.

وی بیان کرد: ضدعفونی مستمر تمامی بازارهای پرتردد زاهدان همچون بازار چهار راه رسولی، بازار مرکزی، بازار مشترک، بازار مجدیه شیرآباد، بازارچه های محلی و خیابان خیام با توجه به وجود مراکز پزشکی در دستور کار شهرداری زاهدان به صورت مستمر قرار دارد.

براهویی تصریح کرد: پاکسازی و ضدعفونی کردن اتوبوس های شهری، ایستگاه های اتوبوس، پارک های سطح شهر، مبلمان شهری، سرویس های بهداشتی، ادارات پر تردد، آهک پاشی و گندزدایی جوی و مسیل ها از جمله دیگر برنامه های شهرداری در این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری زاهدان پای کار مقابله با ویروس کرونا

شهرداری زاهدان پای کار مقابله با ویروس کرونا