مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-02بين الملل

احتمال آلودگی یک آزمایشگاه سازنده کیت های تست کروناویروس در آمریکا


یک دانشمند ارشد آمریکایی نسبت به احتمال آلودگی آزمایشگاه آتلانتا که دولت آمریکا در آن کیت های تست کروناویروس را می سازد، ابراز نگرانی کرده است.

- یک دانشمند ارشد آمریکایی نسبت به احتمال آلودگی آزمایشگاه آتلانتا که دولت آمریکا در آن کیت های تست کروناویروس را می سازد، ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار این خبر دولت آمریکا دستور آغاز تحقیقات مستقل از این آزمایشگاه متعلق به مرکز کنترل و پیشگیری از امراض ایالات متحده را صادر کرده و ساخت کیت های تشخیص کروناویروس را به آزمایشگاهی دیگر منتقل کرده است.

در حالی که دولت آمریکا در تلاش برای تهیه و تدارک موارد اولیه لازم برای آمادگی در برابر شیوع کروناویروس است، مشکلات احتمالی این آزمایشگاه برای برخی از مقامات به اولویت اصلی داخلی تبدیل شده است.

مقامات ارشد آمریکایی هنوز اعلام نکرده اند که سازمان غذا و داروی آمریکا دقیقاً چه چیزی در آزمایشگاه آتلانتای این کشور یافته اند.

آزمایشگاه آتلانتای متعلق به مرکز کنترل و پیشگیری از امراض ایالات متحده که کیت های تشخیصی ابداعی آمریکا را که دولت مدعی موثر بودن آن ها شده را تولید کرده و تاکنون کیت هایی را برای تشخیص مبتلایان به کروناویروس به سراسر آمریکا فرستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آلودگی یک آزمایشگاه سازنده کیت های تست کروناویروس در آمریکا

احتمال آلودگی یک آزمایشگاه سازنده کیت های تست کروناویروس در آمریکا