مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 18:102020-03-02سياسي

شهر اراک امشب ضدعفونی می شود


عملیات ضدعفونی سازی فضای عمومی شهر اراک از ساعت 22 امشب انجام می شود.

- محمدکریم شفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن شهر اراک به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری سپاه روح الله، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت در ساعت 22 امشب انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح همه مناطق شهری اراک با استفاده از ماشین آلات مه افشان و ماشین آلاتی که توسط دستگاه های مذکور در اختیار شهرداری گذاشته شده و همچنین پمپ هایی که توسط خود شهرداری خریداری شده، ضدعفونی و گندزدایی می شود.

شهردار اراک از شهروندان خواست از ساعت 22 به بعد در محدوده های شلوغ و معابر پر تردد حضور نداشته باشند تا عوامل اجرایی شهرداری تا صبح عملیات ضدعفونی شهر را به نحو مطلوب و کامل انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در استان مرکزی 85 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 24 نفر در اراک، 19 نفر در ساوه، 14 نفر در دلیجان، 7 نفر در محلات، 6 نفر در  خمین، پنج نفر در فراهان، چهار نفر در کمیجان، سه نفر در آشتیان، 2 نفر در تفرش و یک نفر در خنداب است.

تاکنون 2 نفر در شهرستان اراک، سه نفر در شهرستان ساوه و چهار نفر در شهرستان دلیجان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر اراک امشب ضدعفونی می شود

شهر اراک امشب ضدعفونی می شود