مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-03پزشكي

اورژانسی ها، سربازان خط مقدم جنگ با کرونا


کافی است با شماره 115 تماس بگیرید، چند دقیقه ای نمی گذرد که فرشتگان سفید پوش اورژانس را بر بالین خود حاضر ببینید، چرا که تنها تکنسین های 115 هستند که قبل از هر پزشک و پرستاری، - فرد بیمار را با هر نوع بیماری اعم از کرونا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل می کنند.

این روزها تکنسین های اورژانس 115 از پیشتازان و سربازان مبارز خط مقدم صحنه های مختلف حوادث، سوانح رانندگی، بیماری کرونا و.

هستند که در شرایط فعلی به مقابله با کرونا کمر همت بسته و با کم ترین امکانات و تجهیزات به عنوان اولین فرد، بر بالین بیماران مشکوک به کرونا یا هر نوع بیماری حاضر می شوند.

این قهرمانان خستگی ناپذیر، شب و روز ندارند؛ برایشان مهم نیست که در حال استراحت یا غذا خوردن باشند، فرقی ندارد شما پایین یا بالای شهر یا حتی حاشیه شهر باشید، به هر قیمتی که شده ماموران فداکار اورژانس، خود را برای امدادرسانی می رسانند.

این فرشته های نجات اعتقادی به تعطیلات تقویمی ندارند، چرا که حتی در ایام تعطیل نیز درگیر کار و مشغول خدمت رسانی هستند.

حبیب حسینقلیزاده یکی از کارشناسان باسابقه ی فوریت های پزشکی شهر تبریز است که از سختی های کار تکنسین های اورژانس 115 در روزهای کرونایی به خبرنگار ایسنا، می گوید: کادر فوریت های پزشکی علی رغم این که جزو پیشگامان امداد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانسی ها، سربازان خط مقدم جنگ با کرونا

اورژانسی ها، سربازان خط مقدم جنگ با کرونا