مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:262020-03-03دانش

جهادگران ملایری با آموزش مجازی سلامت به جنگ کرونا می روند


رضا قپانوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: گروه جهادی شهید سیاهکالی که منصوب به بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر است، - مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر و گروه جهادی شهید سیاهکالی گفت: گروه جهادی ما در نظر دارد که در یک بازه چهل روزه به صورت مجازی به آموزش در زمینه سلامت در زمینه کرونا بپردازد.

رضا قپانوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: گروه جهادی شهید سیاهکالی که منصوب به بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر است، در نظر دارد که در یک بازه ی چهل روزه، به صورت مجازی به آموزش در زمینه سلامت در خصوص کرونا پرداخته و به این نحو رسالت خود را پیش ببرد.

رضا قپانوری خاطرنشان کرد: ما بسیجیان دانشکده پرستاری معتقدیم که باید در تمام کار ها و فعالیت های جهادی این توصیه رهبری که فرمودند: هر چقدر که ممکن است تلاش کنید و پیش بروید و هر چه که ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله عمل دربیاورید را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

این جهادگر ملایری افزود: در طرح آموزش مجازی سلامت که به پیشنهاد موسسه مهر مهدوی ملایرانجام گرفته، سعی می کنیم که با توجه به تعطیلی دانشگاه ها، رسالت گذشته خود را این بار از طریق گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران ملایری با آموزش مجازی سلامت به جنگ کرونا می روند

جهادگران ملایری با آموزش مجازی سلامت به جنگ کرونا می روند