مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-03ورزشي

سرپرست تیم: همه تلاشمان را کردیم تا به این مرحله نرسیم


تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و یکم رقابت ‎های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دیداری خانگی با تساوی یک بر یک برابر تیم حفاری ملی اهواز، یک قدم به سقوط به لیگ دسته سوم نزدیک تر شد.

- ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و یکم رقابت ‎های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دیداری خانگی با تساوی یک بر یک برابر تیم حفاری ملی اهواز، یک قدم به سقوط به لیگ دسته سوم نزدیک تر شد.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با تایید اینکه تمیش در معرض خطر به لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار گرفته، عنوان کرد: از ابتدای این فصل از رقابت های لیگ تلاش زیادی کردیم تا در قامت یک مدعی ظاهر شویم و جزو تیم های بالای جدول باشیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم همه تلاش هایی که می کردیم، دربحث گلزنی بسیار ضعیف بودیم و نتوانستیم در این بخش عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه اضافه کرد: در تعطیلات بین دو نیم فصل هم با جذب سه بازیکن جدید در پُست حمله می خواستیم مشکل گلزنی تیم را رفع کنیم، اما این بازیکنان هم نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند و حتی با دو نفر از آنها به دلیل اختلافات مالی فسخ قرارداد کردیم.

وی یادآورشد: در بسیاری از دیدارهای لیگ که داشتیم، با بازی های خوبی که به نمایش می گذاشتیم، مستحق پیروزی بودیم، اما پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تیم: همه تلاشمان را کردیم تا به این مرحله نرسیم

سرپرست تیم: همه تلاشمان را کردیم تا به این مرحله نرسیم