مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:172020-03-03سياسي

مجلس امروز از هویت خود فاصله گرفته است


تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در دیدار با منتخبان مردم شیراز برای مجلس یازدهم، ضمن بیان اینکه مجلس کنونی از هویت خود فاصله گرفته است، - ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در دیدار با منتخبان مردم شیراز برای مجلس یازدهم، ضمن بیان اینکه مجلس کنونی از هویت خود فاصله گرفته است، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مجلس به هویت واقعی خود بازگردد.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب در این دیدار با اشاره به آیه 40 از سوره مبارکه نمل، گفت: این قبیل موفقیت ها می تواند نعمت باشد از سوی خداوند و فضل او یعنی زاید بر استحقاق و به منظور آزمودن افراد در عرصه انجام وظیفه و تکلیف و بدون تردید اعتقاد و باور نسبت به این حقیقت مانع از خودیت که ریشه مفاسد است، خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) او ادامه داد: البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که شیاطین در کمین همگان هستند، همانند ویروس کرونای منحوس که دست رد بر سینه کسی نمی زند و اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد، تنها کسانی از وساوس شیطان در امان می مانند که به معنای واقعی مجهز به تقوا و اخلاص باشند.

مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز، با اشاره به بخشی از دعای کمیل گفت: مردم قدرشناس و فداکار ما از مصادیق صبار و شکور و مظهر سریع الرضا، که از اسماء حسنای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس امروز از هویت خود فاصله گرفته است

مجلس امروز از هویت خود فاصله گرفته است