مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-03اجتماعي

توزیع اقلام بهداشتی رایگان از سوی هیأتی ها/ تجربه ریشه کنی فلج اطفال اجرایی شود


موکب شباب الامام الخامنیی که برخاسته از دل هیأت های مختلف است، در سه ایستگاه به توزیع رایگان اقلام بهداشتی بین مردم برای مبارزه با کرونا می پردازد.

- سیدحسین موسوی از مسؤولان موکب شباب الامام الخامنیی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این موکب که برخاسته از دل هیأت های مختلف است و به وسیله کمک های جمع آوری شده مردمی فعالیت می کند در ایام اربعین حسینی به خدمات رسانی به زائران در شهر کربلای معلی می پردازد و در باقی ایام سال نیز در زمان وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله به کمک رسانی به هم میهنان توجه دارد.

توزیع اقلام بهداشتی رایگان وی ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تصمیم گرفتیم تا به کمک رسانی به مردم در زمینه توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح و دستکش بپردازیم که برای این امر تاکنون سه ایستگاه در سطح شهر برپا کردیم.

محل هایی که هیأتی ها اقلام بهداشتی رایگان توزیع می کنند موسوی افزود: ایستگاه اول در شهر پرند، روبروی مسجد امام حسینی (ع) واقع در فاز 2، میدان ایمان، ضلع شمالی برپاست، ایستگاه دوم با نام موکب شباب الامام الخامنیی روبروی مسجد شهدا واقع در بزرگراه شیخ فضل الله، نرسیده به پل ستارخان، خیابان سازمان آب قرار دارد و در نهایت ایستگاه سوم نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی رایگان از سوی هیأتی ها/ تجربه ریشه کنی فلج اطفال اجرایی شود

توزیع اقلام بهداشتی رایگان از سوی هیأتی ها/ تجربه ریشه کنی فلج اطفال اجرایی شود