مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-03سياسي

تصمیم گیری درباره بودجه 99 با هیات رییسه مجلس است


ما منتظر هستیم با بازگشت لایحه از معاونت قوانین، از دفتر آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای تشکیل جلسه تماس بگیرند تا طی جلسه ای که امروز با فردا برگزار می شود برای تعیین تکلیف نحوه تصویب لایحه بودجه 99 تصمیم گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی هیات رییسه مجلس از ارسال لایحه بودجه به معاونت قوانین برای ویرایش و تنقیح آن خبر داد و گفت: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی امروز یا فردا برای تعیین تکلیف بودجه 99 تشکیل جلسه می دهد.

اسدالله عباسی صبح امروز گفت: پس از پایان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، لایحه برای ویرایش و تنقیح به معاونت قوانین فرستاده شد و پس از ارسال به هیات رییسه تعیین تکلیف می شود.

وی ادامه داد: ما منتظر هستیم با بازگشت لایحه از معاونت قوانین، از دفتر آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای تشکیل جلسه تماس بگیرند تا طی جلسه ای که امروز با فردا برگزار می شود برای تعیین تکلیف نحوه تصویب لایحه بودجه 99 تصمیم گیری شود عباسی افزود: در جلسه هیات رییسه تمهیداتی در نظر می گیرند که به چه شکل بودجه سال 99 تصویب شود؛ برای اجرای اصل 85 باید حتما جلسه علنی تشکیل شود و اکنون شرایط برگزاری جلسه علنی فراهم نیست زیرا ستاد ملی مبارزه با کرونا با این امر مخالفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره بودجه 99 با هیات رییسه مجلس است

تصمیم گیری درباره بودجه 99 با هیات رییسه مجلس است