مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-03بين الملل

کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی نتانیاهو را جریمه کرد


کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی نخست وزیر موقت و رییس حزب لیکود را به دلیل انتشار بریده هایی از ویدیویی متعلق به رقیبش رهبر ائتلاف آبی – سفید در انتخابات پارلمانی جریمه کرد.

- کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی نخست وزیر موقت و رییس حزب لیکود را به دلیل انتشار بریده هایی از ویدیویی متعلق به رقیبش رهبر ائتلاف آبی – سفید در انتخابات پارلمانی جریمه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، این کمیته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر موقت این رژیم و حزب لیکود را در حدود 2170 دلار جریمه کرد که باید به حزب آبی- سفید بپردازد.

همچنین باید هر دو این ویدیو را حذف کنند.

پیش از این حزب آبی – سفید دادخواستی را علیه حزب لیکود به دلیل انتشار فیلم ویدیویی به کمیته انتخابات ارائه کرد که در آن سخنان بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی – سفید تحریف کرده بود.

روز دوشنبه نتانیاهو و حزب لیکود در صفحات خود در شبکه های مجازی فیلم ویدیویی سخنرانی گانتس را منتشر کردند که در آن گانتس گویی از شدت عصبانیت هنگامی که رأی دهندگان را خطاب قرار داده به اشتباه به آنها گفته: به آبی- سفید رأی ندهید.

اما گانتس در واکنش به این ویدیو به سرعت فیلم کامل سخنرانی خود را منتشر کرد و در توییتی نوشت، نتانیاهو تحت فشار است و به همین دلیل اخبار دروغین با فیلم بریده شده منتشر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی نتانیاهو را جریمه کرد

کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی نتانیاهو را جریمه کرد