مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-03سياسي

ضدعفونی معابر عمومی توسط شهرداری تویسرکان/ مردم همکاری کنند


شهردار تویسرکان با اشاره به ضدعفونی کردن مراکز و معابر عمومی پرتردد در این شهرستان گفت: مردم با رعایت اصول اولیه بهداشت فردی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

- احسان پیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان ایثارگری ایثارگران خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا را شایسته قدردانی دانست و اظهار کرد:شهرداری به واسطه وظایف ذاتی خود با همیاری شورای شهر در راستای اطلاع رسانی عمومی با هدف آگاهی بخشی در خصوص ویروس کرونا به شهروندان با همکاری شبکه بهداشت و درمان 15 بنر در سطح شهرستان نصب کرد.

وی با اشاره به گندزدایی معابر عمومی تویسرکان و استمرار آن به منظور صیانت از سلامت مردم افزود: همه نقاط پرتردد در سطح شهر و دستگاه های اجرایی از جمله دادستانی، دادگاه، راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی، خانه تاریخی مسعودی محل استقرار اداره میراث فرهنگی و.

را با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ضدعفونی کردیم.

شهردار تویسرکان از تخلیه و ضدعفونی سطل های زباله و گندزدایی سرویس های بهداشتی عمومی خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی دادستان، فرماندار و سایر مسوولان مربوطه مقرر شد دستفروشان و مراکزی که تجمع در آن صورت می گیرد، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به طور موقت بساط نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی معابر عمومی توسط شهرداری تویسرکان/ مردم همکاری کنند

ضدعفونی معابر عمومی توسط شهرداری تویسرکان/ مردم همکاری کنند