مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-03بين الملل

ناسا از رسانه ها برای تماشای «اوریون» دعوت کرد


این طور که مشخص است برنامه ناسا برای بازگشت به ماه در حال پیشرفت است و این سازمان از رسانه ها برای بازدید از فضاپیمای اوریون دعوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ناسا، این طور که مشخص است برنامه ناسا برای بازگشت به ماه موسوم به آرتمیس (Artemis) در حال پیشرفت است و گفته می شود کپسول اوریون برای سفر بدون سرنشین به ماه آماده شده است.

سازمان هوانوردی آمریکا طی برنامه آرتمیس قرار است نخستین زن جهان را به همراه تعدادی فضانورد به تنها قمر کره زمین برساند.

این سازمان از رسانه ها برای مشاهده فضاپیمای اوریون برای نخستین مأموریت Artemis Lunar دعوت می کند؛ این فضاپیما برای مجموعه نهایی آزمایش های محیطی در مرکز تحقیقات گلن آماده شده است.

فضاپیمای Orion که بخش مهمی از مأموریت آرتمیس آژانس هوانوردی آمریکاست، کارآزمایی سه ماهه خود را در ایستگاه Plum Brook ناسا در Sandusky، اوهایو به پایان رسانده است.

ناسا، 6 سفینه فضایی اوریون دیگر که برای مأموریت های اکتشافی عمیق فضایی و حمل فضانوردان از زمین به ماه و آوردن آنها با خیال راحت به خانه طراحی شده به شرکت سازنده آن یعنی لاکهید مارتین سفارش داده است.

رسانه ها قبل از بازگشت فضاپیما اوریون به مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا، به دو رویداد در ایستگاه Plum Brook دعوت می شوند: ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا از رسانه ها برای تماشای «اوریون» دعوت کرد

ناسا از رسانه ها برای تماشای «اوریون» دعوت کرد