مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-03اقتصادي

درخواست اعمال حمایت های ویژه از بخش های اقتصادی تا شهریور99


روسای سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در نامه ای خطاب به رییس جمهور، خواستار اتخاذ تمهیدات و اعمال حمایت های ویژه حداقل تا پایان شهریور 1399 از بخش های مختلف اقتصادی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روسای سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در نامه ای خطاب به رییس جمهور با ابراز نگرانی از آسیب های ناشی از شیوع بیماری کرونا بر واحدهای تولیدی، تجاری، خدماتی و آموزشی و حاکم شدن فضای رکود بر اقتصاد خواستار اتخاذ تمهیدات و اعمال حمایت های ویژه حداقل تا پایان شهریور 1399 از بخش های مختلف اقتصادی شدند.

غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سعید ممبینی، رییس اتاق اصناف و بهمن عبدالهی، رییس اتاق تعاون طی نامه ای به روحانی ضمن تشریح وضعیت حاکم بر اقتصاد به دلیل شیوع کرونا در کشور با رویکرد پیشگیرانه و در راستای جلوگیری از تشدید بحران در حوزه اقتصاد به ویژه در زمینه های تولید، تجارت، خدمات، صنعت حمل ونقل و شبکه توزیع کشور، خواستار اتخاذ تصمیمات ویژه و حمایت هایی به شرح زیر شدند: الف) استمهال سررسید اقساط تسهیلات از بهمن ماه 1398 لغایت حداقل تا پایان شهریور 1399 بدون تعلق جرائم دیرکرد.

تمدید تسهیلاتی که سررسید تسویه آن ها از بهمن ماه 1398 لغایت حداقل شهریور 1399 است تأمین سرمایه در گردش با شرایط سهل و نرخ حمایتی جهت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعمال حمایت های ویژه از بخش های اقتصادی تا شهریور99

درخواست اعمال حمایت های ویژه از بخش های اقتصادی تا شهریور99