مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-03اقتصادي

یک سوم بودجه امسال بیمه سلامت هنوز پرداخت نشده است


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به چگونگی تخصیص بودجه امسال این سازمان بیمه گر تا این مقطع زمانی، درعین حال در خصوص اعتبار 1660 میلیارد تومانی بیان شده توسط رییس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به چگونگی تخصیص بودجه امسال این سازمان بیمه گر تا این مقطع زمانی، درعین حال در خصوص اعتبار 1660 میلیارد تومانی بیان شده توسط رییس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهر موهبتی بیان کرد: درخصوص پرداخت اعتباراتی که جناب آقای دکتر نوبخت رییس محترم سازمان برنامه و بودجه اعلام نمودند 1660میلیارد تومان از تخصیص امسال به سازمان بیمه سلامت اختصاص یافته است که، به محض دریافت پول حتماً به طور معمول در 24 یا 48 ساعت در سراسر کشور توزیع می شود.

اما علی رغم پیگیری های مکرری که به صورت لحظه ای و ساعتی از خزانه داری داشته ایم تا کنون هیچ گونه وجهی به حساب سازمان بیمه سلامت واریز نشده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی افزود: از تخصیص سال 98 نیز حدودا مبلغ 2000 میلیارد تومان دیگر باقی مانده که امیدورایم در روز های باقی مانده سال جاری این مبلغ تخصیص داده شود و به دست ما برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم بودجه امسال بیمه سلامت هنوز پرداخت نشده است

یک سوم بودجه امسال بیمه سلامت هنوز پرداخت نشده است