مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-03اجتماعي

61 پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی در استان سمنان ایجاد شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان از ایجاد 61 پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی گردشگران ویژه نوروز 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمال ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی میراث فرهنگی سمنان از برپایی 61 پایگاه اطلاع رسانی در استان ویژه نوروز 99 خبر داد و بیان کرد: در صورت مهار ویروس کرونا، این پایگاه ها در ورودی و خروجی شهرهای استان به مسافران و زائران اطلاع رسانی می کنند.

وی از جانمایی این پایگاه ها در مبادی ورودی، بناهای تاریخی و اماکن اصلی شهرهای استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: قرار است این پایگاه ها از ساعت هشت صبح تا ساعت 20 از طریق راهنمایان مجرب مورد تایید میراث فرهنگی به زائران و مسافران خدمت رسانی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه مسافران خدمات گردشگری و مشاوره نیز دریافت می کنند، گفت: ارائه بروشور و نقشه های گردشگری، شماره تلفن های ضروری، معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی، راهنمایی برای اسکان مسافران و همچنین نظرسنجی از گردشگران بخشی از فعالیت های پایگاه ها است.

جمال افزود: در صورت مساعد بودن شرایط و با رویکرد همه جانبه و همکاری اعضای گروه در رعایت مسائل بهداشتی، پایگاه های اطلاع رسانی استان از تاریخ 25 اسفند ماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و تا 15 فروردین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی در استان سمنان ایجاد شد

61 پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی در استان سمنان ایجاد شد