مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:402020-03-03اقتصادي

نرخ خدمات به مشاغل سیار مشخص شد/ قیمت جدید طبقات دوم و سوم قبور


اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه تعیین نرخ بهای خدمات فعالیت مشاغل سیار و بی کانون را به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در تشریح لایحه تعیین نرخ بهای خدمات فعالیت مشاغل سیار و بی کانون گفت: برای نخستین بار در خصوص مشاغل سیار و بی کانون پیشنهاد شهرداری تهران را تایید کردیم.

البته دو تبصره جدید به آن اضافه شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای ماده 4 مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون برای بهای خدمات در سال آینده با تاکید بر پیش بینی تمهیدات لازم، در خصوص عدم تعلق حقوق کسب و پیشه به بهره برداران باید انجام شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در این راستا شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران مسئولیت نظارت را بر عهده خواهد داشت و نرخ پایه اجاره هر متر مربع فضای اختصاصی به بهره برداران در سال آینده شامل استقرار کالا و محصولات تولیدی و خودرو با حرایم آن پس از تایید کمیته اجرایی ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون بین 50 هزار ریال الی 70 هزار ریال به طور روزانه تعیین می شود.

صدر اعظم نوری در تشریح تبصره جدید اضافه شده نیز گفت: شهرداری تهران می بایستی در صدور مجوز فعالیت های موقت مشاغل سیار و بی کانون تمهیدات حقوقی لازم را تنظیم و قراردادهای فعالیت های موصوف را به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خدمات به مشاغل سیار مشخص شد/ قیمت جدید طبقات دوم و سوم قبور

نرخ خدمات به مشاغل سیار مشخص شد/ قیمت جدید طبقات دوم و سوم قبور