مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 19:152020-03-03سياسي

خیرین یک سوم سهم امام را برای نجات بیماران استفاده کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی روز سه شنبه در پیامی خاطرنشان کرد: : لازم است موازین شرعی در انجام غسل، کفن، نماز و دفن مرحومین تا آنجا که امکان دارد، صورت گیرد و تنها در مواردی که ضرورت اقتضا می کند، تغییراتی پیدا کند.

در این پیام آمده است: حفظ نفس از دیدگاه اسلام واجب است و همگان موظف اند ضمن رعایت اصول سلامت و بهداشت از وجود خویش مراقبت کنند، ازاین رو اگر متولیان و کادر پزشکی کشور که اهل خبره هستند اموری را دراین جهت لازم بدانند باید به آنان اعتماد نموده، آن دستورات را رعایت کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در این پیام یادآورشد: شناسایی بیماران و مداوای به موقع، کنترل شیوع و راهکارهای مناسب در ریشه کن کردن این ویروس، اهتمام و تلاش مضاعف وزارت بهداشت، جامعه پزشکی و نهادهای مرتبط را می طلبد.

وی اظهار داشت: اینجانب از تلاش دلسوزانه پزشکان، پرستاران و مجموعه خدمات درمانی و تمامی آنان که شبانه روز فداکاری می کنند و برای نجات بیماران از هیچگونه خدمتی مضایقه ندارند، تشکر نموده و همواره به آنان دعا می کنم.

ان شاءالله در کار خود موفق باشند.

وی در ادامه پیام خاطرنشان کرد: بر آحاد مردم ایران لازم است که دست به دست هم داده ازهرگونه کوششی در این راه کوتاهی نکنند، زیرا رهایی از این بیماری بدون همکاری و مسئولیت پذیری تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین یک سوم سهم امام را برای نجات بیماران استفاده کنند

خیرین یک سوم سهم امام را برای نجات بیماران استفاده کنند