مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 20:002020-03-03پزشكي

تغییر ماموریت ستاد سفرهای نوروزی اصفهان برای مقابله با کرونا


ماموریت های ستاد سفرهای نوروزی شهر اصفهان تغییر خواهد کرد و شهرداری با همه امکانات به کمک افرادی می رود که برای مقابله با ویروس تلاش می کنند.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: ماموریت های ستاد سفرهای نوروزی شهر اصفهان تغییر خواهد کرد و شهرداری با همه امکانات به کمک افرادی می رود که برای مقابله با ویروس تلاش می کنند.

قدرت اله نوروزی در جلسه اضطراری مدیریت بحران ویژه مقابله با شیوع کرونا در شهر اصفهان که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان انتظامی و نظامی، معاونان شهردار، روسای سازمان ها و مدیران مناطق 15 گانه شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت و شرایط ویژه ای در شهر اصفهان حاکم است و همه وظیفه داریم با بسیج امکانات در راستای مقابله با شرایط مسیری را در پیش بگیریم که مردم با مشاهده فعالیت های انجام شده، در آرامش و آسایش زندگی کنند.

وی از همه پزشکان و پرستارانی که برای رسیدن به نتیجه در این راه فعالیت می کنند و با اقدامات خود برای تاب آوری شهر و تزریق امید به مردم قدم برمی دارند، قدردانی کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه ایثار و از خودگذشتگی در هر مقطعی از تاریخ در کشور ما به گونه ای بروز و ظهور یافته، گفت: زمانی در جنگ تحمیلی عشق و ایثار در جوانان ما بروز پیدا کرد و امروز هم پزشکان و پرستاران یک صدا و همراه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ماموریت ستاد سفرهای نوروزی اصفهان برای مقابله با کرونا

تغییر ماموریت ستاد سفرهای نوروزی اصفهان برای مقابله با کرونا