مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 00:502020-03-03اقتصادي

دریافت سه معدن؛ خواسته تامین اجتماعی از دولت در قبال طلبش


عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی درباره میزان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: این میزان بر اساس گزارش حسابرسی انجام شده تا پایان سال مالی 1397 حدود 250 هزار میلیارد تومان است.

- عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی درباره میزان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: این میزان بر اساس گزارش حسابرسی انجام شده تا پایان سال مالی 1397 حدود 250 هزار میلیارد تومان است.

درباره میزان حسابرسی شده و قطعی شده این بدهی نیز باید گفت که هنوز اختلافاتی بر سر نحوه محاسبه این مقدار وجود دارد.

طبق برنامه ششم توسعه مقرر شده بود دولت برابر نرخ اوراق مشارکت سودی مترتب بر این بدهی درنظر بگیرد که آن را منتفی کرده است.

مرتضی لطفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طبق ماده 29 قانون اساسی، تامین اجتماعی به عنوان یکی از ضروریات توسعه اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی و یکی از ارکان جامعه مدنی مورد توجه قرار گرفته است.

دراین قوانین از جمله قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی در ارتباط با حمایت از نیروی کار و تامین آتیه آنها در دوره بازنشستگی، بازماندگان آنها و کسانی که آسیب ناشی از کار می بینند، مطرح است.

وی افزود: تقریبا 50 درصد نیروی کار کشور که حدود 43 میلیون نفر را در برمی گیرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و خدمات بیمه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سه معدن؛ خواسته تامین اجتماعی از دولت در قبال طلبش

دریافت سه معدن؛ خواسته تامین اجتماعی از دولت در قبال طلبش