مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-04پزشكي

آژیر دلگیر کرونا در شهرهای هرمزگان


خیابان های بندرعباس دیگر حال و هوای روزهای اسفندماه هر سال و نزدیک شدن به شب عید را ندارد، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم این شهر نیز ترجیح می دهند از خانه بیرون نروند و حضور خود را در خیابان ها بسیار کوتاه کرده اند.

با تعطیلی مدرسه ها و هشدارهای متعدد مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی این استان، دیگر از آن شلوغی هر روز دانش آموزان و مردم شهرهای بندرعباس، قشم و میناب خبری نیست.

مردم این شهرها از آغاز مشاهده ویروس کرونا در ایران و هشدار مسوولان برای درخانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی، خانه را امن تر دیده اند.

بجز کارکنان ادارات و مغازه داران، کمتر می توان مردمی که این روزها خود را برای شب عید آماده می کردند را درحال خرید و گشت و گذار در پاساژها و فروشگاه های بزرگ شهر دید.

این روزها به خصوص در هفته جاری از حضور پررنگ و پروشور کودکان و نوجوانان نیز چندان خبری نیست اغلب در خانه هایشان هستند و بزرگترها بیشتر برای خرید مایحتاج خود در شهر در رفت و آمد می کنند.

برخی ها که مجبورند هر روز در شهر تردد داشته باشند و یا روحیه هنری دارند اما شهر را دلگیر می بینند مثل مرضیه که هنرمند است هرچند روحیه لطیفی دارد اما او به شلوغی شهر خو گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر دلگیر کرونا در شهرهای هرمزگان

آژیر دلگیر کرونا در شهرهای هرمزگان