مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:402020-03-04پزشكي

بازگشت سلامتی به 2 بیمار کرونایی در اسدآباد همدان


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اعلام تأیید دو مورد تست مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماران مذکور خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده اند.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اعلام تأیید دو مورد تست مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماران مذکور خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر بهنام رضا مخصوصی اظهار کرد: همانگونه که پیش بینی می شد و برآوردهای علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به کروناویروس در شهرستان اسدآباد دور از انتظار نیست، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی، توسط آزمایشگاه تخصصی، روز گذشته دو مورد تست ابتلا به کروناویروس در اسدآباد مثبت اعلام شد.

وی افزود: بیماران مذکور که تحت مراقبت سیستم درمانی بودند، پس از اقدامات درمانی و مراقبت های پرستاری، خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده اند و کماکان توسط همکاران حوزه بهداشت دانشکده در حال پیگیری مستمر هستند.

مخصوصی تصریح کرد: این دانشکده وظیفه خود می داند در نخستین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم شهرستان در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سلامتی به 2 بیمار کرونایی در اسدآباد همدان

بازگشت سلامتی به 2 بیمار کرونایی در اسدآباد همدان