مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-04سياسي

تولید بیش یک میلیون و 891 هزار اصله نهال در مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری از تولید تولید یک میلیون و 891 هزار و 234 اصله نهال در نهالستان های حوزه اداره کل این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری از تولید تولید یک میلیون و 891 هزار و 234 اصله نهال در نهالستان های حوزه اداره کل این استان خبر داد.

سیدمحسن موسوی تاکامی شامگاه روز گذشته سه شنبه 13 اسفند ماه در آستانه فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری ( 15 الی 21 اسفند) ضمن بیان این مطلب که این اداره کل، نهال کاری مشارکتی با بسیج همگانی را با دستور جناب آقای شهبازی سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از 14 آذر ماه شروع کرده و اسفند ماه به پایان می رساند، اظهار کرد: نهال کاری امروز از جمله اقدامات موثر در توسعه فضای سبز محسوب می شود.

وی تصریح کرد: مردم مازندران از طرح مشارکت حمایت کنند و به علت درگیر بودن با ویروس جدید کرونا و نیاز جدی به پیشگیری، جلوگیری و کنترل این بیماری تا شکست قطعی آن، می توان در صورت ایجاد فضایی مراقبتی و بهداشتی و با رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی، در صورت شرایط، در باغچه ها، باغات، فضای سبز شخصی نیز به این امر الهی مبادرت کرده و در ساخت محیط و شهری پاک و سرسبز مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش یک میلیون و 891 هزار اصله نهال در مازندران

تولید بیش یک میلیون و 891 هزار اصله نهال در مازندران