مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-04پزشكي

شیوع کرونا در گیلان زنگ خطری برای طارم


بخشدار طارم سفلی با تأکید بر اینکه این بخش به لحاظ نزدیکی با استان گیلان حساسیت ویژه ای برای استان قزوین دارد، گفت: استان گیلان جزو استان هایی است که بیشترین آمار ابتلا کرونا را دارد و رفت وآمد به گیلان از بخش طارم برای استان قزوین حساسیت دارد.

- ایسنا/قزوین بخشدار طارم سفلی با تأکید بر اینکه این بخش به لحاظ نزدیکی با استان گیلان حساسیت ویژه ای برای استان قزوین دارد، گفت: استان گیلان جزو استان هایی است که بیشترین آمار ابتلا کرونا را دارد و رفت وآمد به گیلان از بخش طارم برای استان قزوین حساسیت دارد.

علیرضا حسنی، بخشدار طارم سفلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش طارم سفلی روستاهای بسیاری دارد و در توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل دست محدودیت داریم.

وی با اشاره به اینکه در این بخش 6 خانه بهداشت در روستاهای ماهین، نیارک، طرازان، اُرَکَن، سیردان و آلتین کش وجود دارد، افزود: در این ایام برخی اقلام بهداشتی تنها به خانه های بهداشت اعطا شده و در تلاش هستیم طی ارتباط با مسئولین بهداشتی استان اقلام بهداشتی را برای خانوارهای این بخش جذب کنیم.

بخشدار طارم سفلی اشاره کرد: اغلب اهالی این منطقه در شهرهای اطراف ساکن هستند و با نزدیک شدن به ایام نوروز به روستاها بازمی گردند که این امر موجب ایجاد نگرانی برای روستاییان شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در گیلان زنگ خطری برای طارم

شیوع کرونا در گیلان زنگ خطری برای طارم