مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-04اقتصادي

بیش از 132 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی اسلام آبادغرب جذب شد


کامران کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 55 میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید ادوات کشاورزی جذب شده که 49 دستگاه تراکتور و 11 دستگاه کمباین به مجموعه ناوگان کشاورزی شهرستان اضافه شده است.

وی ادامه داد: در بخش امور دام نیز 42 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی جذب و به کشاورزان و بهره برداران این بخش پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب با بیان اینکه میزان اعتبار جذب شده برای اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار نیز 26 میلیارد و 900 میلیون ریال است، اضافه کرد: این اعتبار در قالب تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح 179 هکتار از اراضی شهرستان پرداخت و هم اکنون در سطح هفت هزار و 184 هکتار از اراضی این شهرستان سیستم های آبیاری تحت فشار اجرا شده است.

کریمی همچنین از جذب اعتبار چهار میلیارد ریالی برای مرمت و ساخت جاده بین مزارع در بخش مرکزی و اعتبار یک میلیارد و 570 میلیون ریالی برای لایروبی و بازسازی قنات شاهینی خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این دو پروزه نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای لایروبی قنات تنگ شوهان و برقی شدن چاه های آب کشاورزی این شهرستان نیز در مجموع 2 میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 132 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی اسلام آبادغرب جذب شد

بیش از 132 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی اسلام آبادغرب جذب شد