مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-04اجتماعي

10 هزار پلاک از موقوفات مازندران سنددار شدند


معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در سال جاری 10 هزار و 120 پلاک از موقوفات و رقبات در استان سنددار شدند.

- مرتضی عبدالله حبیب نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از تعیین تکلیف بیش از 452 پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم 43 پرونده حقوقی موقوفات انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اخذ سند مالکیت موقوفات گام مهم و ارزشمندی در راستای تثبیت مالکیت موقوفات و اجرای نیت واقفان نیک اندیش است، تصریح کرد: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ سند مالکیت از اولویت های مهم اداره کل اوقاف این استان به شمار می رود.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: درآمد حاصل از موقوفات بر اساس نیات واقفان صرف می شود و این موضوع به طور جدی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دستور کار قرار دارد.

حبیب نوری از تعیین تکلیف بیش از 452 پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم 43 پرونده حقوقی انجام شد.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تعیین تکلیف بیش از 51 پرونده حقوقی مهم، خاطرنشان کرد: طی 11 ماه امسال 10 هزار و 120 پلاک از موقوفات و رقبات استان سنددار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار پلاک از موقوفات مازندران سنددار شدند

10 هزار پلاک از موقوفات مازندران سنددار شدند