مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-04سياسي

بخش اقتصادی نیز در کنار حوزه سلامت نیازمند چاره اندیشی است


مهدی رنگ رونا شامگاه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا، فعالان اقتصادی را با مشکلاتی مواجه کرده است، چاره اندیشی در حوزه اقتصادی نیز ضروری است.

وی اظهار داشت: دیپلماسی قوی سیاسی و اقتصادی دولتمردان، نیاز اصلی این روزهای فعالان اقتصادی است.

رنگ رونا با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کنار لطمه زدن به سلامت و بهداشت مردم، بخش اقتصادی را نیز دچار لطمه هایی کرده است، گفت: با توجه به شیوع این ویروس، فعالیت واحدهای اقتصادی به ویژه واحدهای کوچک و متوسط یا به صورت کامل متوقف شده و یا به صورت نیمه تعطیل درآمده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه صاحبان کسب و کارها اعم از هتلداران، فعالان حمل و نقل داخلی و بین المللی، رستوران ها و برخی فعالیت های خُرد اقتصادی دچار آسیب و لطمه های فراوانی شده اند، خاطرنشان کرد: این موضوعات نیازمند چاره اندیشی از جمله تصمیم در حوزه های مختلف در قالب ارائه بسته های حمایتی شامل بخشودگی های مالیاتی، حق بیمه تامین اجتماعی و سایر عوارض نظیر عوارض شهرداری و دهیاری تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده است.

وی افزود: ارائه تسهیلات کوتاه مدت برای سرمایه در گردش و امهال و تنفس 6 ماهه وصول مطالبات بانک ها و سایر دوایر دولتی نظیر مالیات و حق بیمه تامین اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اقتصادی نیز در کنار حوزه سلامت نیازمند چاره اندیشی است

بخش اقتصادی نیز در کنار حوزه سلامت نیازمند چاره اندیشی است