مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-04اقتصادي

اختصاص یک سوم بودجه سال 99 به حمل و نقل عمومی و عمران


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به تشریح بودجه 99 شهرداری تهران پرداخت و گفت: 30 درصد بودجه سال 99 اختصاص به حمل و نقل عمومی و عمران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: بودجه 99  شهرداری تهران مشتمل بر مناطق، سازمان ها و شرکت ها به تصویب رسید و برای تایید هیئت تطبیق ارسال می شود و امیدواریم در یک هفته آینده بودجه را دریافت کنیم تا سه شنبه هفته آینده جلسه علنی شورای شهر برگزار شود.

وی افزود: شورای شهر تهران تا آخرین روز رسمی کاری در سال 98 فعالیت می کند.

  فراهانی خاطر نشان کرد: از بودجه 30 هزار و 500 میلیارد تومانی مصوب شورا یک سوم به حمل و نقل و ترافیک و عمران اختصاص دارد.

همچنین 47 درصد بودجه به بودجه سرمابه ای مختص شده است.

وی بیان کرد: مجموعاً 11 هزار و 200 میلیارد تومان به بودجه حمل و نقل وترافیک اختصاص دارد که رشد 2 هزار میلیاردی داشته  ایم و بیشتری رشد را با توجه به مطالبه مردم در رابطه با کاهش آلودگی هوا وتسریع در حمل و نقل عمومی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه چند اتفاق جدید در بودجه 99 شهرداری تهران رخ داده گفت: قرار دادن 2 هزار میلیارد تومان برای پروژه های محلی در نظر گرفته شده است که از جمله اتفاقات جدید بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک سوم بودجه سال 99 به حمل و نقل عمومی و عمران

اختصاص یک سوم بودجه سال 99 به حمل و نقل عمومی و عمران