مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-04سياسي

احتکار کنندگان مواد ضد عفونی کننده افساد فی الارض هستند


معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: احتکار کنندگان مواد ضد عفونی کننده افساد فی الارض هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی منصوری نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی استان که در محل سالن جلسات پلیس امنیت عمومی در بندرعباس برگزار شد.

عنوان کرد: وضعیت ما در ماسک های جراحی و لباس های ایزوله خوب است ولی در موضوع محلول های ضد عفونی کمی ضعیف هستیم و موضوعی دیگر اینکه بعضی از فروشندگان در حال عرضه ژل های غیر استاندارد هستند که خوشبختانه برخوردهای قانونی با آنان صورت پذیرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک مجموعه در میناب جهت تولید ژل ضد عفونی راه اندازی شده است و این تولید شاید بتواند جوابگوی بندر عباس باشد.

معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: ما در تلاش هستیم که مایحتاج استان را از استان های دیگر تأمین کنیم، در خصوص مواد شوینده و پاک کننده در استان مشکلی نداریم ولی در خصوص مواد ضد عفونی کننده دچار مشکل هستیم و باید همه با هم تلاش کنیم مکان هایی را که احتکار انجام می شود را شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی پای کار هستند و طبق قانون کسانی که محصولات بهداشتی و پزشکی را در این شرایط احتکار کرده اند در حد افساد فی الارض می باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار کنندگان مواد ضد عفونی کننده افساد فی الارض هستند

احتکار کنندگان مواد ضد عفونی کننده افساد فی الارض هستند