مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-04اجتماعي

دیجیتون در روزهای بحران کرونا سرویس خود را رایگان کرد


این روزها احتمالاً خیلی از پدرها، مادرها و کودکان به خاطر عبور از بحران ویروس کرونا و مصون ماندن از فضای روانی جامعه مدت زمان بیشتری در منزل به سر می برند.

- سپری کردن زمان طولانی در منزل برای ما بزرگترها می تواند خوشایند باشد؛ اما از آنجاییکه کودکان مثل گذشته امکان استفاده از امکانات تفریحی خارج از منزل مانند شهربازی، کلاس های آموزشی، مهدکودک و … را ندارند نیازمند توجه ویژه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دیجیتون، این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های سرگرمی کودک و نوجوان با دارا بودن بیش از 4.

000 عنوان محصول تلاش کرده تا علاوه بر تامین اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان با تامین محتوای درسی در پلتفرم خود بستری را برای دانش آموزان فراهم کند تا با خیالی آسوده در منزل بتوانند آموزش را دنبال کنند و نگران جا ماندن از مدرسه و آموزش نباشند.

به همین ترتیب از زمان فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور، دیجیتون به عنوان مجموعه ای که درحوزه سرگرمی کودک فعالیت می کند با رایگان کردن محصولات خود به مدت یک هفته سعی کرده تا محیط خانه را برای کودکانی که در منزل به سر می برند مناسب کند.

در این طرح تمامی محصولات دیجیتون شامل انیمیشن، موزیکال، داستان های صوتی و محصولات درسی به مدت یک هفته به صورت رایگان در اختیار کودکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیجیتون در روزهای بحران کرونا سرویس خود را رایگان کرد

دیجیتون در روزهای بحران کرونا سرویس خود را رایگان کرد