مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-04سياسي

تقدیر از جهادگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس در استان


نماینده ولی فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان: از دست اندرکاران عرصه سلامت استان سمنان که در خط مقدم این جهاد مقدس حضور دارید تقدیر کرد.

- تقدیر ویژه از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود تقدیر از جهادگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس در استان ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان: از دست اندرکاران عرصه سلامت استان سمنان که در خط مقدم این جهاد مقدس حضور دارید تقدیر کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین رستمیان مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان، با اهدای لوح سپاسی از دست اندرکاران عرصه سلامت استان سمنان که در خط مقدم این جهاد مقدس حضور دارند، قدردانی کردند.

متن پیام قدردانی به شرح زیر است: إنّ للّه عباداً فی الْأرْض یسْعوْن فی حوائج النّاس هم الْآمنون یوْم الْقیامه خدا در زمین بندگانی دارد که در تامین نیازهای مردم می کوشند؛ اینان در روز قیامت ایمنند.

حضرت امام کاظم علیه السلام وسائل الشیعه ج11 ص 582 سرور گرامی جناب آقای دکتر دانایی خدای بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر با امتحانی بزرگ، جوهره ایمانی و انسانی ملت سرافراز ایران را به رخ دنیا کشید تا به همگان نشان دهد در شرایط دشوار، روحیه نوع دوستی و ایثار مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از جهادگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس در استان

تقدیر از جهادگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس در استان