مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-04سياسي

توزیع 3000 سبد کالا در قالب طرح «دست های مهربانی» در همدان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع 3 هزار سبد کالا در قالب فاز اول طرح «دست های مهربانی» در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی از توزیع 3 هزار بسته سبد کالا بین نیازمندان در قالب اجرای فاز اول طرح دست های مهربانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال جدید در بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش نهادهای حمایتی در شهرستان های همدان، ملایر، بهار و تویسرکان سبد کالا در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه 50 بسته حمایتی در بین خانواده های نیازمند شهرستان بهار توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان توزیع شد گفت: در تهیه این اقلام 50 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: 2 هزار بسته سبد کالای حمایتی نیز به ارزش 4 میلیارد ریال توسط اداره اوقاف شهرستان ملایر در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع برای تهیه این اقلام 5 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: هدف از اجرای طرح  دست های مهربانی دست گیری و حمایت از نیازمندان و کم کردن فشار بر روی خانواده ها در این اوضاع اقتصادی به دلیل تحریم های ظالمانه دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 سبد کالا در قالب طرح «دست های مهربانی» در همدان

توزیع 3000 سبد کالا در قالب طرح «دست های مهربانی» در همدان