مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 14:502020-03-04بين الملل

آنکارا: جامعه جهانی به جای مرز یونان بر سوریه تمرکز کند!


رییس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بی اشاره به تجاوز کشورش به خاک سوریه ادعا کرد: جامعه جهانی به جای مرز یونان بر سوریه تمرکز کند! - رییس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بی اشاره به تجاوز کشورش به خاک سوریه ادعا کرد: جامعه جهانی به جای مرز یونان بر سوریه تمرکز کند! به گزارش سایت قطره و به نقل از، فخرالدین آلتون رییس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه در تلاش برای مقابله با آنچه مقامات اروپایی از آن به عنوان باج خواهی آنکار از سران قاره سبز می خوانند، ادعا کرد: یونان با پناهجویان به طرز وحشتناکی برخورد می کند و سپس ترکیه را مورد سرزنش قرار می دهد.

رییس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بی اشاره به تجاوز ترکیه به خاک سوریه در این خصوص گفت: این همان رفتار دوگانه و منافقانه ای است که ما در سال های گذشته به آن عادت کرده ایم.

کشوی که حفاظت موقت از پناهجویان را متوقف کرده و به آنها گاز اشک آور شلیک می کند، هیچ صلاحیت اخلاقی ندارد که از آن حرف بزند.

جامعه جهانی باید به جای یونان، بر اقدامات در سوریه تمرکز کند.

این درحالیست که اورزلا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا دیروز سه شنبه با اشاره به ورود مهاجران به یونان از سوی ترکیه اعلام کرد که اروپا در کنار یونان است و نگرانی های آتن در این خصوص نگرانی های اروپا هم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: جامعه جهانی به جای مرز یونان بر سوریه تمرکز کند!

آنکارا: جامعه جهانی به جای مرز یونان بر سوریه تمرکز کند!