مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:002020-03-04اقتصادي

کرونا جشن نیکوکاری را الکترونیکی کرد


امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور، پایگاه های سیار در میادین و خیابان ها نخواهیم داشت و کمک ها الکترونیکی دریافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی موصلی بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامی داشت سالروز تأسیس کمیته امداد، اظهار کرد: یکی از راهبردهای کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف است و بر این اساس خانواده ها در حوزه اقتصادی با کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای خرد حمایت می شوند.

وی با اشاره به طرح های مختلف کمیته امداد از جمله طرح اکرام ایتام، محسنین، دریافت صدقه و زکات، افزود: این طرح ها صرفاً برای جمع آوری کمک های نقدی یا مالی نبوده و هدف کمیته امداد تمرکز بر آثار اجتماعی، فرهنگی و مذهبی طرح ها بوده است.

مدیرکل کمیته امام استان خوزستان بیان کرد: جشن نیکوکاری از سال 69 با همکاری و همت مردم و همراهی اصحاب رسانه و بسیج اجرا می شود و امروزه به یک جشن ملی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: اوج هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند تا 21 اسفند است و شعار جشن امسال عید را به خانه هایشان ببریم و شکرانه سلامت است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود که از ظرفیت های صنایع، شرکت ها، ادارات و مدارس همواره بهره مند شدیم، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بر بستر الکترونیک این کار را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جشن نیکوکاری را الکترونیکی کرد

کرونا جشن نیکوکاری را الکترونیکی کرد