مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 19:552020-03-04اقتصادي

شهروندان سقزی خودمراقبتی را افزایش دهند


کامیل کریمیان شامگاه چهارشنبه با اشاره به بازدید و سرکشی از بخش های مختلف بازار و دیدار و گفت وگو با مردم اظهار داشت: مردم باید توصیه های ستادهای شهرستانی، استانی و ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

وی افزود: امروز دیدم که رفتارهای برخی مردم نشان دهنده درک صحیح از تهدیدهای ویروس کرونا است ولی جمعی از مردم که در شغل هایی مستقیم با مردم و رودرو سر و کار دارند، موارد بهداشتی و توصیه ها را رعایت نمی کننند که این اقدام آنها باعث افزایش و شیوع بیشتر این بیماری می شود.

فرماندار سقز با اشاره به اطلاعیه ستاد کرونای شهرستان و اینکه ضروری است مردم تا جایی که امکان دارد در خانه بمانند، از اصحاب رسانه، سازمان های مردم نهاد و فعالان مدنی و اجتماعی خواست تا با تشکیل پویش های اجتماعی، شهروندان را نسبت به افزایش خود مراقبتی در مقابل این ویروس تشویق و ترغیب کنند.

وی با یادآوری اینکه امکانات بهداشتی و پزشکی به اندازه نیاز شهرستان جذب شده و نیاز سنجی مداوم نیز ادامه دارد، اضافه کرد: فردا پنجشنبه با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نشستی در فرمانداری پیرامون بررسی امکانات و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا برگزار می شود که نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان سقزی خودمراقبتی را افزایش دهند

شهروندان سقزی خودمراقبتی را افزایش دهند