مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-05دانش

جنگ در خط مقدم فضای مجازی / جهادگران البرزی در نبرد با کرونا کم نمی گذارند!


اعظم ذوالفقاری منظری؛ * یک ویروس جهش یافته و ناشناخته این روز ها از شرق دور تا آن سوی مرز های آمریکا را درنوردیده و بخش های مختلفی از دنیا را با خود درگیر کرده است.

- جنگ در خط مقدم فضای مجازی / جهادگران البرزی در نبرد با کرونا کم نمی گذارند! خط مقدم مبارزه با کرونا نیاز به پشتیبانی دارد و گروه جهادی منتظران صالح دانشگاه علوم پزشکی البرز برای پیشتیبانی از خط مقدم کم نمی گذارند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- اعظم ذوالفقاری منظری؛ * یک ویروس جهش یافته و ناشناخته این روز ها از شرق دور تا آن سوی مرز های آمریکا را درنوردیده و بخش های مختلفی از دنیا را با خود درگیر کرده است.

تأثیر این ویروس به قدری همه گیر بوده که حتی از پوشش جدیدی برای صورت در طراحی های لباس دیده شده یا برخی فیلسوفان تاریخ و تمدن، به تحلیل شرایط جامعه جهانی پس از کرونا پرداخته اند.

اما هرچه هست، در کشورمان باعث رخ دادن اتفاقات جالبی شده است؛ از شرکت های دانش بنیان که بخشی از خط تولید خود را به تولید ماسک یا مواد ضدعفونی کننده اختصاص داده اند، یا پرستاران و پزشکانی که شبانه روز در محل قرنطینه بیماران کرونا خدمت می کنند، یا دانشجویانی که در هسته های مختلف دانشجویی گردهم جمع شده اند و می خواهند در چرخه حل این مشکل کمک کننده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ در خط مقدم فضای مجازی / جهادگران البرزی در نبرد با کرونا کم نمی گذارند!

جنگ در خط مقدم فضای مجازی / جهادگران البرزی در نبرد با کرونا کم نمی گذارند!