مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-05پزشكي

بسته شدن چتر فعالیت های اجتماعی در مبارزه با کرونا


طبق آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا عصر چهاردهم اسفند 2 هزار و 922 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 92 نفر از این تعداد جان باخته اند و این ویروس 30 استان را در کشور درگیر کرده است.

قطعی ترین راه برای مبارزه با این ویروس رعایت بهداشت فردی، همکاری مردم و کاهش اجتماعات است و همواره بر کاهش ترددها، پرهیز از سفرهای غیر ضروری و کاهش اجتماعات و فعالیت های عمومی تاکید می شود.

از این رو این روزها، خیابان ها و کوچه های شهر خلوت شده و فعالیت های اجتماعی به حداقل خود کاهش یافته است، دیگر از جنب و جوش و شلوغی بازار عید نوروز خبری نیست و بسیاری از اماکن عمومی، باشگاه های ورزشی، مدارس و دانشگاه ها نیز تعطیل شده اند.

خراسان رضوی و پایتخت معنوی کشور نیز از نقاط درگیر با ویروس کروناست و طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت تاکنون36 نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده اند و به گفته استاندار خراسان رضوی، وضعیت این استان قرمز است لذا تمامی اجتماعات لغو و مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده است.

تعطیلی فراگیر مراکز عمومی و آموزشی بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در خراسان رضوی هم اینک تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالن های مجالس عمومی، ورزشگاه ها و سالن های ورزشی، برنامه های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن چتر فعالیت های اجتماعی در مبارزه با کرونا

بسته شدن چتر فعالیت های اجتماعی در مبارزه با کرونا