مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-05اجتماعي

ضدعفونی شهر قنوات قم با مشارکت شهروندان انجام شد


رضا شکاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، پیرامون اقدامات انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهر قنوات برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: در این رابطه با مشارکت فعال مردم، مواد ضدعفونی کننده تهیه و با استفاده از ماشین آلات کشاورزی و آتش نشانی معابر شهری با کمک همشهریان ضدعفونی شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهر قنوات ادامه داد: با توجه به اینکه قنوات در نزدیکی کلان شهر قم واقع شده است، خصوصیاتی همچون شباهت اقلیمی، فاصله کوتاه با قم، حضور سرریز جمعیتی به سمت قنوات و مهمان نوازی مردم این شهر، مدیریت شهری را بر آن داشته که باظرافت و دقت بیشتری نسبت به رصد بیماری و همچنین برنامه ریزی برای پیشگیری و کنترل آن در شهر قنوات، اقدام نماید.

وی افزود: درهمین راستا بلافاصله و پس از اعلام خبر مشاهده بیمار درشهر قم، نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران شهر قنوات با حضور نخبگان شهر، مدیران دستگاه های نظامی، انتظامی، بهداشتی، مدیریت شهری و دیگر دستگاه های خدمت رسان شهر، برگزار و اقدامات پیشگیرانه برنامه ریزی و اجرایی شد.

شکاری گفت: تعطیلی بازارهای هفتگی در سطح شهر قنوات، جلوگیری از فعالیت فروشندگان دوره گرد، مشارکت کسبه برای تعطیلی موقت اماکن پرخطر همچون سفره خانه ها و گیم نت ها، مذاکره با ائمه جماعات و مساجد برای رعایت بیشتر موارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهر قنوات قم با مشارکت شهروندان انجام شد

ضدعفونی شهر قنوات قم با مشارکت شهروندان انجام شد