مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-05پزشكي

ایستگاه سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شد


حجت الاسلام مختار کرمی روزو پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 9 سال است که طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه در حال اجرا است، ولی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا امسال به جای این طرح برپایی ایستگاه های سلامت را در بقاع متبرکه خواهیم داشت و با توجه به اینکه اعزام مبلغ از قم نخواهیم داشت، ایستگاه سلامت در بقاع شاخص که پرتردد است، برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بسیج جامعه پزشکان و هیأت امنای بقاع متبرکه برپا می شود، تصریح کرد: در این ایستگاه ها خدماتی همچون تست قند خون، سنجش فشار خون، مشاوره سبک زندگی سالم و توزیع ماسک و ژل ضدعفونی کننده ارائه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: منابع این خدمات نیز از طریق خیران، موقوفات حوزه دارو و درمان و درآمدهای بقاع متبرکه تامین می شود.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به انجام مکاتبات با ستاد پیشگیری از شیوع کرونا برای استفاده از ظرفیت اوقاف و بقاع متبرکه، اظهار داشت از دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست شده است که به علت تردد زیاد زائران در بقاع متبرکه، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار اوقاف قرار دهند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مسؤولان و متولیان زیارتگاه ها، قدم گاه ها، تکایا، مساجد و مکان های مذهبی تاکید کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شد

ایستگاه سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شد