مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-05اقتصادي

تولید ماهانه 100 تن مواد ضدعفونی کننده در کردستان آغاز شد


پیمان الماسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ماده اولیه تولید موادضدعفونی الکل است، اظهار داشت: با اقدامات و تلاش های انجام شده میزان الکل مورد نیاز چهار واحد تولیدی در استان تامین شده است.

وی اضافه کرد: تولید مواد ضدعفونی در 2 واحد تولیدی سنندج و 2 واحد در سقز آغاز شده است و در مجموع این واحدها ماهانه 100 تن موادضدعفونی کننده تولید و روانه بازار می کنند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ظرفیت تولید مواد شوینده هم در استان ماهانه 400 تن است که این واحدها فعال هستند و از لحاظ تولید هیچ مشکلی ندارند.

الماسی با اشاره به اینکه واحد تولید ماسک در استان وجود ندارد، اظهار داشت: واحدهای تولیدی پوشاک در شهرستان های سنندج، سقز و قروه یک خط از تولید خود را به ساخت ماسک اختصاص دادند.

وی یادآور شد: ظرفیت تولید ماسک در این واحدها 300 هزار عدد در ماه است که واحد سقز به طور رایگان در حال توزیع و واحدهای سنندج و قروه هم با دانشگاه علوم پزشکی قرارداد منعقد کردند و بعد از تولید، کالا را در اختیار دانشگاه قرار می دهند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پاسخ به اینکه این میزان تولیدات جوابگوی نیاز استان است، گفت: اگر عادلانه توزیع شود و مردم هم به اندازه نیاز خود خرید کنند، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماهانه 100 تن مواد ضدعفونی کننده در کردستان آغاز شد

تولید ماهانه 100 تن مواد ضدعفونی کننده در کردستان آغاز شد