مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-05پزشكي

بازدید و ملاقات با گروه های آسیب پذیر بهزیستی اصفهان ممنوع است


پژمان پورشبانان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات بهداشتی در این مراکز افزود: در تمامی این مراکز 2 نوبت در روز اندازه گیری درجه حرارت مددجویان صورت می گیرد و همه موارد دیگر شامل ضدعفونی و بهداشت محیط بطور کامل انجام می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی در هیچ یک از مراکز بهزیستی پذیرش جدید انجام نمی شود گفت: تنها موارد خاص آن هم با حکم دادستانی پذیرش صورت می گیرد که باید قبل از آن آزمایش اولیه و معاینات پزشکی صورت گیرد تا از وضعیت سلامت فرد اطمینان حاصل شود.

این پزشک متخصص بیماری های داخلی افزود: بهزیستی استان در همان ابتدا و پیش از شیوع بیماری کرونا اقدام به تشکیل کمیته های استانی برای پیشگیری از این بیماری کرد.

وی یادآور شد: در این کمیته ها با دعوت از کارشناسان معاونت بهداشتی استان و شهرستان ها، جلسات آموزشی لازم راجع به بیماری کرونا، چگونگی کنترل شیوع و موارد بهداشتی در این باره برای کارمندان همه استان ها برگزار شد.

پورشبانان خاطرنشان کرد: دستورالعمل های تمامی مراکز زیر پوشش بهزیستی شامل مهدکودک ها، شیرخوارگاه ها، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز روزانه، شبانه و سالمندان ارسال شد.

وی تصریح کرد: تا این زمان هیچ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در مراکز زیرپوشش بهزیستی اصفهان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید و ملاقات با گروه های آسیب پذیر بهزیستی اصفهان ممنوع است

بازدید و ملاقات با گروه های آسیب پذیر بهزیستی اصفهان ممنوع است