مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-05اقتصادي

پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقلی 3 ماه تمدید شد/ نیاز به مراجعه حضوری نیست


در راستای جلوگیری از شیوع کرونا پروانه فعالیت شرکت های هوایی، دریایی، ریلی، جاده ای تا 3 ماه تمدید شد و نیاز به مراجعه نیست همچنین کارت هوشمند رانندگان در این ایام به صورت اینترنتی تمدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شهرام آدم نژاد در برنامه تلویزیونی درباره تمهیدات وزارت راه و شهرسازی در حوزه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در انواع مدل های حمل ونقل اظهار داشت: مقرر شد استرداد بلیت هواپیما و قطار برای مسافرانی که قصد کنسلی سفر خود را دارند، بدون خسارت انجام شود که این مورد طبق دستور وزیر راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی ادامه داد: معافیت جریمه دیرکرد کانتینرها، موضوعی مهم و عددی بزرگ بود که با هماهنگی و همکاری انجمن کشتیرانی، این معافیت اجرا شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پروانه فعالیت همه شرکت های هوایی، دریایی، ریلی، جاده ای و شرکت های کارگزاری ما تا 3 ماه تمدید شد و نیاز به مراجعه وجود ندارد، همچنین تمدید کارت هوشمند رانندگان در این ایام به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تقاضای سفر داخلی و خارجی در بخش های مختلف به شدت کاهش یافته است، بیان کرد: در حال برنامه ریزی برای مجموعه ناوگان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقلی 3 ماه تمدید شد/ نیاز به مراجعه حضوری نیست

پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقلی 3 ماه تمدید شد/ نیاز به مراجعه حضوری نیست