مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-05فرهنگي

نمایشگاه قرآن در ماه رمضان برگزار نمی شود


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان منتفی دانست و سه احتمال را در برگزاری این نمایشگاه مطرح کرد.

- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان منتفی دانست و سه احتمال را در برگزاری این نمایشگاه مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده اعلام کرد: به صورت رسمی اعلام می کنم در ماه مبارک رمضان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را برگزار نمی کنیم.

چون امکان برگزاری این نمایشگاه در ماه رمضان آینده در مصلای امام خمینی(ره) وجود ندارد.

بنابراین ضمن هماهنگی با سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - و رسیدن به نتیجه قطعی، برنامه جایگزین نمایشگاه قرآن را طی دو هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طبق روال سال های گذشته قرار بود در ماه رمضان سال 99 مصادف با اردیبهشت ماه برگزار شود و بسیاری از مقدمات آن نیز فراهم شده است ولی این مشکل اخیر، یعنی شیوع ویروس کرونا، وضعیتی را به وجود آورد که عملا امکان برگزاری نمایشگاه را با آن تجمع بزرگی که هر سال شاهد آن هستیم، از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قرآن در ماه رمضان برگزار نمی شود

نمایشگاه قرآن در ماه رمضان برگزار نمی شود