مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-05بين الملل

احزابی در کنست درصدد منع نتانیاهو از تشکیل کابینه جدید هستند


رییس فراکسیون فهرست مشترک در رژیم صهیونیستی گفت که این فراکسیون دنبال تصویب طرحی است که به موجب آن نتانیاهو به اتهام جرائم اقتصادی و مالی نتواند کابینه تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احزاب مخالف لیکود به دنبال تصویب طرحی هستند تا نتانیاهو را به دلیل داشتن پرونده های فساد اداری و اقتصادی از تشکیل کابینه منع کند.

احمد الطیبی رییس فراکسیون فهرست مشترک کنست (عرب های کنست) که پانزده کرسی در بیست و سومین کنست رژیم صهیونیستی داراست تاکید کرد که این فراکسیون در حال تهیه پیش نویس قانونی است که  مانع از این می شود که رییس اسراییل وظیفه تشکیل کابینه  را به هر کسی که مرتکب جرم شده است، واگذار کند.

الطیبی در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی گفت که سه اتهام وارده بر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیش برد امور اسراییل به حد جرم است.

آویخای مندلبلیت مشاور حقوقی رژیم صهیونیستی ماه گذشته کیفرخواستی را علیه نتانیاهو به اتهام رشوه خواری، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد ارائه داد  و قرار است محاکمه وی در این اتهام ها در 17 مارس آغاز شود اما انتظار می رود که ماه ها به طول انجامد و در قانون رژیم صهیونیستی بندی وجود ندارد که مانع از تشکیل کابینه توسط نخست وزیری شود که در حال محاکمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزابی در کنست درصدد منع نتانیاهو از تشکیل کابینه جدید هستند

احزابی در کنست درصدد منع نتانیاهو از تشکیل کابینه جدید هستند