مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-05ورزشي

رییس دپارتمان داوری: پروژه VAR به خاطر انتخابات متوقف شده است


علیرضا سهرابی می گوید بعد از مشخص شدن تکلیف فدراسیون فوتبال و انتخابات این فدراسیون، پپیگیری های تکنولوژی کمک داور ویدیویی انجام خواهد شد و نامه ای به فیفا برای دریافت کمک مالی برای تهییه این سیستم خواهند زد.

- علیرضا سهرابی می گوید بعد از مشخص شدن تکلیف فدراسیون فوتبال و انتخابات این فدراسیون، پپیگیری های تکنولوژی کمک داور ویدیویی انجام خواهد شد و نامه ای به فیفا برای دریافت کمک مالی برای تهییه این سیستم خواهند زد.

علیرضا سهرابی، رییس دپارتمان داوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص کمک مالی فیفا به کشورهایی که توان مالی ضعیفی برای تهیه تکنولوژی VAR دارند، اظهار کرد: کارگروه آوردن VAR به لیگ ایران و مهیا کردن شرایط آن در فدراسیون فوتبال به وجود آمده است و چند ماهی است که این پروژه به خوبی پیش می رود.

البته این را بگویم در یک ماه اخیر و به دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال، فعلا این پروژه متوقف شده است و بعد از انتخابات و در سال 99 دوباره و به شکل جدی آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص باز شدن پای این تکنولوژی به لیگ بیستم ادامه داد: بعد از مشخص شدن تکلیف فدراسیون، نامه نگاری های این موضوع انجام می شود تا از ظرفیتی که فیفا قرار است در اختیار کشورها قرار دهد استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دپارتمان داوری: پروژه VAR به خاطر انتخابات متوقف شده است

رییس دپارتمان داوری: پروژه VAR به خاطر انتخابات متوقف شده است