مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:172020-03-05پزشكي

احتمال درگیری زنان باردار با کرونا در سه ماهه سوم بارداری


سولماز پیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه منبع اطلاعات ما در مورد بیماری کرونا کووید 19 برزنان باردار بر اساس مطالعات محدودی در چین است، اظهار داشت: مطالعات انجام شده بر تعداد معدود زنان باردار مبتلا نشان می دهد که احتمال درگیری با بیماری کرونا کووید 19 بیشتر در سه ماه سوم بارداری است.

وی افزود: زنان باردار به نسبت جمعیت عادی به صورت فیزولوژیک دچار تضعیف سیستم ایمنی هستند و به همین علت احتمالاً حساسیت زنان باردار به این عفونت نسبت به جمعیت غیرباردار افزایش می یابد.

تاکید بر رعایت نکات پیشگیرانه توسط زنان باردار این متخصص زنان و زایمان با تاکید بر رعایت نکات پیشگیرانه توسط زنان باردار گفت: رعایت فاصله بهداشتی به طور ایده آل دومتر می تواند در پیشگیری از این بیماری موثر باشد.

وی با توصیه اینکه زنان باردار تا حد ممکن در مراکز شلوغ و پرازدحام حاضر نشوند، تصریح کرد: نمونه های مایع آمنیوتیکی زنان مبتلا به کرونا کووید 19 در مطالعات مذکور به این ویروس آلوده نبوده است و این بیماری از مادر به جنین منتقل نشده است.

تاکنون انتقال ویروس کرونا در شیر مادر اثبات نشده است پیری با بیان اینکه لازم است نوزاد مادر مبتلا به کرونا کووید 19 پس از تولد در اتاق جداگانه ای مراقبت شود، ابراز داشت: تاکنون وجود ویروس در شیر مادر اثبات نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال درگیری زنان باردار با کرونا در سه ماهه سوم بارداری

احتمال درگیری زنان باردار با کرونا در سه ماهه سوم بارداری