مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:162020-03-05پزشكي

ورزش بدن انسان را در برابر بیماری ها مقاوم می کند


سالار نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این روزها که تب کرونا تقریبا همه کشور و بخصوص استان کرمانشاه را فرا گرفته و همه توصیه می کنند تا کمتر از منزل خارج شویم می توان با انجام چند حرکت ورزشی ساده آن هم در منزل بدن خود را در برابر این بیماری مقاوم تر کنیم.

وی تصریح کرد: با انجام چند حرکت ورزشی ساده می توانیم به تقویت عضلانی و افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و زمینه استحکام عضلات خود را فراهم آوریم که در نهایت باعث افزایش سلامتی و مقاومت بیشتر در برابر انواع بیماری ها می شود.

نظری افزود: اولین گام برای ورزش در خانه گرم کردن بدن با انجام حرکات کششی است که این کشش در عضلات باعث افزایش دمای بدن و اکسیژن رسانی بیشتر به سلول ها می شود.

این کارشناس ورزشی ادامه داد: یکی از بهترین ورزش هایی که می توان در منزل انجام داد، حرکت شنا است چرا که تعداد زیادی از عضلات بالا تنه را درگیر و بیشترین تاثیر را بر روی عضلات سینه، سرشانه و بازو دارد.

وی پلانک را دیگر حرکت ورزشی مناسبی دانست که می توان در منزل انجام داد و در خصوص آن گفت: این حرکت بهترین روش برای عضلات شکم و پهلو محسوب می شود و با انجام مکرر این حرکت به مرور می توان تاثیر آن را بر آب کردن چربی شکم و پهلو مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بدن انسان را در برابر بیماری ها مقاوم می کند

ورزش بدن انسان را در برابر بیماری ها مقاوم می کند