مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-05سياسي

922 راس دام تلف شده در قطور دفن بهداشتی شد


سید غلامرضا ملکی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در روستاهای زلزله زده بخش قطور شهرستان خوی 914 راس دام سبک و هشت راس دام سنگین، تلف و به اغلب جایگاه های دامی نیز خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع این حادثه تیم های پایش و ارزیابی در منطقه حضور یافته و مشکلات، تنگناها و مسائل موجود در حوزه دامپزشکی در روستاهای آسیب دیده را احصا کردند، گفت: وظیفه دامپزشکی استان نظارت بر جمع آوری و دفن بهداشتی لاشه هاست تا از بروز بیماری هایی مانند شاربن و هاری و سایر بیماری های دیگر جلوگیری کنند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از آسیب دیدگان خواست تا در صورت وجود لاشه ها برای دفن بهداشتی تلفات دام های خود از توان نظارتی کارشناسان دامپزشکی بهره بگیرند و ضمن همکاری با اکیپ های دامپزشکی در اسرع وقت جهت پیشگیری از بروز بیماری های دامی و بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام نسبت به دفن بهداشتی لاشه دام های باقی مانده احتمالی اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا روز یکشنبه چهارم اسفندماه ابتدا منطقه قطور و سپس زرآباد خوی با زمین لرزه نسبتا شدیدی لرزید که این امر در مجموع موجب مصدومیت حدود 104 نفر، بستری شدن 10 نفر، تلف شدن بی از 2 هزار راس دام، تخریب چهار هزار واحد مسکونی و وارد شدن خسارت جزیی به یکهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

922 راس دام تلف شده در قطور دفن بهداشتی شد

922 راس دام تلف شده در قطور دفن بهداشتی شد