مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-05پزشكي

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید


وزارت بهداشت مصر امروز از ثبت مورد جدید ابتلای یک شهروند این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد مجاهد مشاور و سخنگوی وزارت بهداشت مصر امروز پنج شنبه گفت که ابتلای یک شهروند 44 ساله به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

او گفت که این شهروند مصری به تازگی از کشور صربستان بازگشته و در مسیر بازگشت یک توقف 12 ساعته نیز در فرانسه داشته و پس از بازگشت به کشور ابتدا هیچ علائمی از ابتلا نداشت اما پس از گذشت چند روز با علائم اولیه به بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام آزمایشات ابتلای او به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

طبق گزارش وبگاه الیوم السابع ، مجاهد افزود که اقدام پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس با همکاری سازمان بهداشت جهانی آغاز شده است.

او افزود که با ثبت این مورد، تا کنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسیده است که اولین مورد مربوط به یک فرد خارجی بود که تحت درمان قرار گرفت و پس از 14 روز قرنطینه تست او منفی اعلام شد و دومین مورد نیز مربوط به یک فرد خارجی دیگر است که در بیمارستان تحت درمان است و وضعیت او پایدار گزارش شده است.

مجاهد همچنین گفت که در تمامی گذرگاه ها و فرودگاه های سطح کشور وضعیت آماده باش اعلام و تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید