مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 19:052020-03-05پزشكي

محورهای ورودی غرب مازندران بسته شد سفر نکنید


مازندران حدود دو هفته با کرونا ویروس دسته و پنجه نرم می کند، ویروس مزاحم و ناخوانده که 600 نفر از هم استانی ها را درگیر کرده و 15 نفر را به کام مرگ کشانده است.

از مجموع افراد مبتلا، ابتلای 121 نفر به کرونا ویروس مثبت و تأیید شده است و روند روبه گسترش این بیماری در استان سبب شده تا ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا، تصمیم به مسدود کردن ورودی های استان برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از سفر هموطنان به استان شود.

طبق اعلام و مصوبه ستاد قرارگاه زیستی از ورود خودروهایی با پلاک غیر از مازندران در محورهای ورودی استان جلوگیری می شود و این طرح از شامگاه از محور غربی استان و در رامسر کلید خورد ورودی رامسر بسته شد / ‏ از ورود هرگونه مسافر به شهرستان جلوگیری خواهد شد محمد آزاد فرماندار رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با بیان اینکه در پی سفر روز گذشته استاندار مازندران به رامسر و دستور ایشان در خصوص کنترل ویروس کرونا، طی هماهنگی با فرمانداران تنکابن و عباس آباد از دقایقی پیش ورودی شهرستان رامسر از سمت گیلان بسته شد.

وی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد از مردم سراسر کشور خواست به شهرستان رامسر سفر نکنند چرا که از ورود آنان در ورودی شهرستان جلوگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای ورودی غرب مازندران بسته شد سفر نکنید

محورهای ورودی غرب مازندران بسته شد سفر نکنید